gods.clown
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Menü
 
Gépházüzem
 
.

 

 
Látogatottság mérő
Indulás: 2014-02-01
 
Dream Wars leírás
Dream Wars leírás : Dream Wars leírás

Dream Wars leírás

Nelossel  2014.06.21. 10:14

 

DreamWars

Szia vagy talán üdvözöllek. Feltehetek egy kérdést? Szerinted milyen lenne, ha egy játékban élnél? Vicces a kérdés igaz? Egy játékban élni? Nevetséges. Hiszen ha megunom, kilépek. Válaszolnád biztos. De had tegyek fel egy kérdést? És ha nem tudnál kilépni?

 2045-öt írunk. A számítógépes játékok korszaka csúcskorát éli. Hiszen a hagyományos billentyűnyomkodós egérrel kattintós játékmód már a múlté. Ma már a játékosok a VR (Virtual Reality) sisakkal lépnek kapcsolatba az online világokkal. És miért más ez? NervGear sisakot a játékosok a fejükre húzzák, majd a sisak rákapcsolódik az online világra és Rem fázisba jutatja a felhasználót. Pontosabban fekszel az ágyadon a NervGear sisakkal a fejeden és alszol. De valóban alszol? Hát nem, a NervGear rendszer rákapcsolódik az agyad ideghálózatára és átveszi rajta az irányitást. Mit is jelent ez? Úgy léphetsz be az általad megalkotott karakterrel egy online térbe, mintha kilépnél a házad ajtaján. Amit a karaktered érez ízeket, illatokat, hangokat, fájdalmat vagy örömöt, azt te fizikálisan is érzékeled. Az az ha megütik a karakteredet, az neked fáj. Vagy ha megszagolsz egy rózsát, érzed annak illatát. Úgy kalandozhatsz a virtuális térben akár a való életedben. Felfedezhetsz egy merőben új világot.

 

És íme, az új világ legújabb tagja a DreamWars . Egy olyan játék mely eddig soha nem látott virtuális térrel és grafikával rendelkezik. Rögtön a kiadása után elkapkodták az összes példányt, amit csak limitáltan adtak ki. Így 10.000 játékos kezdhette meg kalandjait az online világban. Ám ami ezután következet arra senki sem volt felkészülve. A játékosok az első belépés után olyannal szembesülnek, mely megváltoztatja életüket. A játékból hiányzik a kilépés gomb. Nem tudnak szabadulni az őket rabul ejtő online világból. A kétségbe eset játékosok millióinak kérdésére végül meglepő módon maga a játék készítője adot megdöbbentő választ. Ez nem hiba, ő csinálta ilyenre a játékot. A készítő saját szórakoztatására és az emberek tanulmányozása véget alkotta meg eme játékot. A játékosok egyetlen módon szabadulhatnak ki az online börtön fogságából, ha végigviszik a játékot és megnyerik azt. Csak ha egyetlen egy játékos is végigviszi a játékot, mindenki kiszabadul, és sértetlenül visszatér. Ám sok játékos aggódó hozzátartozók egyszerűen lekapcsolták a rendszerről a játékos. Levették a NervGear- sisakot vagy lekapcsolták az áramot, de ez végzetes hiba volt! Ezeket a játékosokat azonnal halára is ítélték, hiszen a kapcsolat külső magszakítására a rendszer a játékos tejes ideghálózatának kisütésével reagált. A játékosokat ezért korházakba szállították a játék megkezdése után három nappal. Testüket, míg ők a virtuális térben küzdenek, az életükért gépekkel tartják életben.

Bármely játékosnak az életpontja lenullázódik, nem csak a karaktere, de ő maga is meghal a valóságban. A NervGear egyszerűen megsüti az agyát. Abban az esetben is ugyanez történik, ha valaki leveszi róluk a sisakot a valóságban. Így hát megkezdődik a játék melynek tétje élet vagy halál. Az első játékosok a félelmetes hét után most térnek csak magukhoz, és az első bátrabb játékosok elindulnak, hogy végigjátsszák a játékot!

Play Game!


Kasztok és képességek

A játékban csak egy faj van az ember. Nincs olyan hogy erős vagy gyenge kaszt. Tőled függ hogy erősé teszed e magad, vagy gyenge maradsz.

Választható kasztok: A játék kezdetekor a játékosok választhattak kasztokat maguknak. Hogy is néz ez ki? A választott kaszt meghatározza a játékos fegyverhasználatát és képesség körét.

Kasztok:

-          Íjász

-          Egykezes harcos

-          Kétkezes harcos

-          Mágusok

-          Idomítók

 

Íjászok

 Fő fegyverük az íj. De emellett tudnak használni tőröket és kardokat ám nem sebeznek vele annyit és forgatásukhoz sem értenek annyira. Képességük Sasszem: Messzebbre képesek látni célzáskor.

A legjobbak közülük félelmetes távolságokról képesek hajszálpontosan eltalálni a megcélzott vadat vagy az ellenséget. A legszebb és legpontosabb íjakat az íjmesterek gyártják. Az íj és gazdája között különleges kapcsolat van. Az íjat úgy alakítják ki, hogy az a gazdája számára a legmegfelelőbb legyen. Nem mindegy, hogy milyen fából Betula Pendula- Nyírfából vagy Taxusz bacata- Tiszafából készül, hogy milyen anyagból készítik rá a húrt, hogy mekkora a felajzott íj hossza, és hogy mekkora ereje van. Léteznek gyönyörűen megmunkált, varázserejű íjak is, ezekről legendák szólnak. Kiegészítő fegyverként az íjászok természetesen mást is használnak, tőr és rövidkard a legnépszerűbb másodlagos fegyverük. Sokaknak van különleges módon rovátkolt vagy díszített nyílvesszője vagy tegeze, egyedi motívumokkal. A kiváló íjászok, hosszú életűek mivel ellenfelüket azelőtt szedik, le mielőtt az egyáltalán tudomást szerezne létezésükről.

 

Egykezes harcosok

Fő fegyverük a kard vagy pallos. Kiegészítő fegyverzetük-védelmük a pajzs.  De emellett tudnak használni tőröket ám nem, sebeznek vele annyit és forgatásukhoz sem értenek annyira. Képességük Dühöngés: Harc közben megnő a sebzési erejük.

A harcban légy rettenthetetlen ez az alapelv. A legjobbak közülük hamar érnek el nagy szinteket és szinte megállíthatatlanok. Fegyvereiket, vértjeiket, pajzsaikat a fegyverkovácsoktól szerzik be.  Minél nagyobb egy kar vagy bárd annál jobb. A harcosok fegyvereit a fegyverkovács szabja rájuk. Nem sokszor használt másodlagos fegyverük a tőr. A harcosok leginkább a csatatéren állják meg a helyüket. De ha úgy adódik gyakran álnak, zsoldosnak az, az pénzért harcolnak másokért vagy mellettük. Közös jellemzőjük, hogy nem félnek a megmérettetéstől. Életük jelentős részét harci képességeik csiszolásával töltik. A harctéren ölj, vagy megölnek elvet követik.

 

Kétkezes harcos

 Általában két kardal vagy két tőrrel harcolnak. Emellett képesek még használni az íjjat, ám lövéseik nem olyan pontosak. Képességük a Kardtánc: Harc közben felgyorsulnak így több sebzést képesek bevinni rövidebb idő alatt.

Ezeket a harcosok a taktika és a fegyverforgatás mesterei. Először gondolkodj, aztán cselekedj az elv. Jó stratégák. Fegyvereiket a fegyverkovácstól szerzik be. Minden fegyverük és vértjük egyedi személyre szabott. Minden kardjuk tökéletesen kiegyensúlyozott és szépen díszített tökéletesen rá van szabva a forgatójára. Szeretnek egyedül lenni és a saját útjukat követni. Ha kellenek, felütnek, ha már nem elütnek. A kiváló kardforgatók hosszú életűek és sok tudást képesek felhalmozni. Mozgékonyak és ezt szeretik fejleszteni gimnasztika gyakorlatokkal. A kétkezes harcosok legnépszerűbb fegyvere a kard ám emelet előszeretettel használnak tőröket is, hiszen mindkettőnek mesterei.

 

Mágusok

 A mágia művelői fegyvereik melyben a mágiát összpontosítják a varázspálcák. De emellett tudnak használni tőröket ám nem, sebeznek vele annyit és forgatásukhoz sem értenek annyira. Képességük az Elemi mágia: Az általuk tanult elem mágiájának használata.

A mágusok a világot behálózó energia használói. Ez az energia nem nevezhető mágiának, mivel a mágia az energia egy befogható, összegyűjthető formája. Az energia minden élőlényből sugárzik, minden élőlényben megtalálható. A mágusok azok akiknek megadatik, hogy ezt az energiát összegyűjtsék. Amikor befogják az energiát, és összegyűjtik, hozzátéve ahhoz, amit saját maguk termelnek, fókuszálják, tömörítik azt. A mágia az energia összpontosítása, átformálása a mágus akaratává. Maga az energia uralása, mágiává formálása azonban még nem elég. A mágusoknak meg kell tanulniuk valamiféle erővé, elemmé formálni a nyers mágiát. Ez a varázslat. A varázslatok létrehozásához általában szükséges előtte megtanulni őket. Általában a mágusok nemigen törődnek a testük fejlesztésével, edzésével, mivel ők inkább az elme, mintsem az izmok hatalmában hisznek. A játékon belül elemi mágiát használnak: víz, tűz, föld, szél. A vízmágus csak vízmágiát képes használni és így tovább.

 

Szelídítők

 Fő fegyverük az általuk idomított állatok és szörnyek. De emellett tudnak használni varázspálcákat, de csak a fény mágiát képesek használni illetve tört.. Képességük a Befogás: Képesek állatokat és szörnyeket idomítani és ezzel saját oldalukra állítani és segítségül hívni őket. 

Távol a civilizációtól élnek egy önfenntartó társadalomban. Az idomitok általában kis közösségekben élnek. Fontos számukra a műveltség a rend és az egyensúly megtartása. Egyensúlyban élnek az őket körülvevő természettel így könnyen segítségül tudják hívni a benne élő lényeket. Az álaluk szelídített lények segítik őket. Hátas állatként vagy harcok során védelmezőként. A szelídítők a megszelídített lények lelkeit kristályokba zárják, így mikor szükség van, rá onnan is idézik elő őket. Kedvelt fegyverük a állataik mellet a tőr melyet önvédelemre használnak fel. Emellett képesek a fény mágiájának elsajátítására így belőlük válnak, a legjobb gyógyítok. RFegyvereiket a fegyvermestertől szerzik, be melyeket szépen díszítenek.  A megszelídített állatok lelkeit kristályokban tárolják, és mikor szükség van, rá megidézi.

 

Minden karakter a Kezdetek városában kezd. Minden játékos 1-szintről kezd. A játékban a játékosok 90-es szintet érhetnek el maximum!

 

Kezdő értékek: Minden játékos ezekkel indul el 1-es szinten.

Minden játékos kezdő életereje: 20-pont. (Max: 200-pont)

Kezdő varázsereje: 8-pont. (Max: 200-pont)

Kezdő támadó értéke: 5-pont. (Max: 200 -pont)

 

A játékosok így látják egymás pontjait a játékban

 

Szakosodási képességek: Minden játékos alapértékekkel kezd, és ha szeretné, ezeket fejlesztheti, de nem kötelező! Csak ha neki szüksége van rá. Mit is jelentenek ezek a dolgok? Nos, az minden kasztnak jól jöhet még valami plusz. Az itt szerzet pontok pluszban hozzáadódnak az alap értékekhez!

Kezdő főző tudomány: 1-pont. (Max: 50-pont)

Kezdő kovácsolás tudomány: 1-pont. (Max: 50-pont)

Kezdő bájital keverő tudomány: 1-pont. (Max: 50-pont)

Harcművészetek tudomány: 1-pont (Max: 50-pont)

Varrás tudomány: 1-pont (Max: 50-pont)

Rúnaolvasás tudománya: 1-pont (Max: 50-pont)

Kezdő éles hallása: 1-pont. (Max: 50-pont)

Kezdő éleslátása: 1-pont. (Max: 50-pont)

Fejleszthető szakosodási képesség panel a hogy a játékosok látják

 

Pályák felépítése

A pályák felépítése az új világhoz hűen egyszerre zseniális és félelmetes. Maga a játék egy hatalmas lebegő várban játszódik melyet az alkotó 100-szinte osztott.

Egy szint egy tejes világot jelent. Mit takar ez? Minden szint egy új világ havas vagy ép sziklás esetleg víz fedi. Mindegyik pályához új, szörnyek városok és égbolt is tartozik. A szinteken mindig található egy főváros és több kisebb falú. A szintek közötti közlekedést teleprotációs kapuk biztosítják. Minden játékos az első szinten kezd melynek fővárosa a Kezdetek városa.

A fővárosból kiindulva különböző szörny lelő helyeken szerezhetnek pontokat, pénzt a játékosok. Ám ez a fejlődéshez kevés. A játékosok a városban és falúkban játékbeli karakterektől vehetnek fel küldetéseket. Ezeken a küldetéseken a játékosok nagyobb mennyiségű pénzt és fejlődéshez szükséges pontokat szerezhetnek. Ezen felül kaphatnak különleges tárgyakat, amik hasznukra válhatnak.

A szintek között a mozgást teleportkapuk biztosítják. A teleportkapuk működése elég egyszerű, teljesen ingyenesek a meghódított szintek között, a mozgástér tejesen szabad bárki bármelyik fővárosba teleportálhatja magát. Ám a nem meghódított szintek zároltak nem lehet oda teleportálni. A teleportkapuk akkor nyitják meg a következő szintet, ha az adott szinten a főszörnyet legyőzték.

 

 

Szörnyek és fő szörnyek

A pályán szörnyek helyezkednek, mely melybe a játékosok belefuthatnak kalandozásaik során. A szörnyek ezen kívül küldetések során bukkanhatnak fel.

A pályán található fő szörnyet az egyik küldetés során találhatják meg a játékosok. Ekkor elmenekülhetnek, előle ám ekkor felfedik annak tartozódási helyét, kinézetét és szintjét, életpontjait. A fő szörnyet a játékosok közös erővel győzhetik le az az minél többen mennek ellene annál nagyobb a nyerési esély. A fő szörny annak a játékosnak dobja a legnagyobb értékű cuccot, aki az utolsó csapást beviszi neki. A többiek kisebb mértékű jutalomban részesülnek.

 

Küldetések mechanizmusa

A küldetéseket játékbeli karakterektől tudod felvenni. A játékosok választhatnak, adott küldetések között mit szeretnének felvenni. Ha elvállal egy küldetést, csak akkor fog részletesebb leírást kapni róla. Hogy is néz ez ki:

Pl.: 1-küldetés (A kovácsok kincse): Ezt a küldetést a Kerubi falú főterén álló kovácstól veheted fel.  (Csoportos/Egyéni küldetés). Küldetés szintje 5.

A küldetés számával kezdem: Minden adott városhoz és szinthez adott számú küldetés tartozik. Minden játékos felveheti a küldetéseket. Az, az ha Bála felvette az egyes küldik attól még Erzsi is felveheti hiszen a játék módjuk különbözik és más, más sztorik alakulnak ki belőlük. + Minden játékosnak egyénileg kel megmásznia a szamárlétrát. Tehát minden játékosnak minden küldetést tejesíteni kel ahhoz, hogy szintet léphessen.

A küldetés elnevezése: A küldetéseknek fantázia nevük van, mely utal ara, hogy nagyjából miről fog szólni.

A küldetés rövid leírása: Ebből tudhatja meg a játékos, hogy hol és kitől veheti fel a játékban küldetést. Így ezt ki tudja játszani írásban is! Ez kötelező is.

Csoportos illetve egyéni küldetés: Ez arról tájékoztatja a játékost, hogy a küldetést egyénileg is végre tudja hajtani vagy csoportosan kel nekikezdeni különben nem fog menni!

Küldetés szintje: Ez azt jelzi, hogy hányas szintű karakterek tudják tejesíteni.

Ha a játékos vagy játékosok úgy döntenek, neki vágnak, a kalandnak felkel venniük a játékban a küldetést. Ekkor megnyílik a küldetés paneljük. Amiben kapnak egy részletes leírást, vagyis mit kel végrehajtaniuk a küldetés során és hova kel menniük. Illetve mik járnak a küldetés elvégzéséért. A küldetés során a játékosok elérnek a megadott pontra a játékmester fogja őket irányítani onnantól. Küldetést visszaadni nem lehet!

 

Játékmesterek/Történetmesélő

A játékmester a játék rányitó agya! Ő találja ki és álmodja meg a szinteket, küldetéseket, szörnyeket, és az egész játék menetét. Az ő történetét viszont ti alakítjátok. Az, az ha ő azt írja megtámadott titeket egy szörny akkor az úgy van viszont ti döntitek el hogy győzitek le a szörnyet. Ő alakítja a szörnyeket és a játékbeli karaktereket. Ő alakítja a tájakat és az útvonalakat. Ő hozza létre a térképeket. Ő szabályozza és felügyeli a pontok mozgását és a pénzek mozgását. Ő felügyeli a fórumokat és a bazárt. A játékban három aktív Játékmester van. Akik egymást is felügyelik.

 

Fegyverek/Páncélok/Pajzsok

 

A játékosok a játék során fejleszthetik fegyvereiket vagy újakat kovácsoltatnak, esetleg olyan fegyverek birtokába juthatnak, amik nekik nem megfelelőek.

A fegyvereket a fegyverkovácsoknál a páncélokat a kovácsnál és a varázsfegyvereket és íjakat pedig a fegyvermesternél lehet beszerezni.

Fegyverfejlesztés: Fegyvereket/Páncélokat/Pajzsokat a városokban lehet kovácsoltathatni vagy készíttetni. Ezek pénzbe kerülnek, de vannak olyanok is melyekhez különleges tárgyak kellenek melyeket küldetések során vagy a bazárban szerezhetnek be a játékosok.

Fegyver kovácsoltatás: Ha egy játékos egyedi fegyvert szeretne létrehozatni magának ahhoz sok pénzre és különleges tárgyakra van szüksége. Melyeket küldetésen vagy a bazárban szerezhet be.

Bazár: A bazár a fórúm egy különleges része ahol játékbeli pénzért vagy kreditért vásárolhatnak a játékosok fegyvereket, varázsitalokat és egyéb felszereléseket. Illetve a játékosok is kereskedhetnek egymás között. A bazár különleges ajánlatokat is feldob hetente melyeket csak Kreditért lehet majd megszerezni.

 

Kredit?

       Támogasd az oldalt! Avagy Kreditvásárlás!

A G-Kredit a G-Portál hivatalos fizetőeszköze. Vásárolható, egymás közt ajándékozható.

 

A meglévő krediteket az alábbiakra használhatja az oldal:

- Bannermentesíthetsz, azaz eltüntetheted a portálodról a reklámokat.

- Tárhelyet bővíthetsz, ha az alapértelmezett tárhelyed már elfogyott.

- Hirdetést adhatsz fel a G-Portál minden oldalán futó "SMS-bannerre".

- Megváltoztathatod a portálod webcímét (URL-jét).

- Hirdetést adhatsz fel a G-Portál főoldalán a "Kiemelt hirdetések blokkba”.

 

Vásárolni emelt díjas SMS-sel lehetséges:

Küldd el SMS-ben a GKR szót az alábbi telefonszámok valamelyikére, attól függően, hány kredittel szeretnéd egyenleged növelni:

06-90/444-142 --> az SMS ára 161 Ft + ÁFA = 205 Ft --> 20 kredit

06-90/444-334 --> az SMS ára 240 Ft + ÁFA = 305 Ft --> 30 kredit

06-90/643-443 --> az SMS ára 400 Ft + ÁFA = 508 Ft --> 55 kredit

06-90/888-319 --> az SMS ára 800 Ft + ÁFA = 1016 Ft --> 120 kredit

06-90/648-548 --> az SMS ára 1500 Ft + ÁFA = 1905 Ft --> 250 kredit

 

Ezután egy nyolc betűs kódot kapsz vissza SMS-ben. Ezt a kódot a felhasználó neveddel együtt elkel küldened az oldal E-mailjára az, az a „Postagalambban”. Mi ezt a kódot érvényesítjük az oldalon a megfelelő részében. És ha oldalunkra a kódod alapján megérkezik a megfelelő kredit abban a pillanatban küldünk neked egy e-mail, hogy a tranzakció sikeres volt. És a te felhasználód mellé könyveljük az ősszeget. Nem csak az oldalt támogatod ezzel, de ha szerepjátékainkban is részt veszel, ebből az összegből különleges tárgyakat vásárolhatsz karakterednek! Ha kredittámogatásod eléri a 1.000-kreditett az oldal ajándék csomaggal jutalmazza. Az ajándékcsomagot térítés mentesen postázzuk neked személyes megbeszélés után.

Az ajándékcsomagoknak három verziója létezik:

-          Kreatív csomag

-          Édes szájú csomag

-          Relax csomag

A csomagok tartalma változó így felsorolni nem áll módunkban. De a csomagok tartalma minden esetben eléri a 10.000-ft!

 
Champions of Fantasy
 
Champions of Fantasy játékosok
 
Óra
 
Chat
 
Dream Wars
 
Dream Wars játékosok
 
.

 

 

 
Szavazz
Lezárt szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!